Niyet

angry_eeyore_by_johnreillymar-d4udry8Her yeni yıl başında ben de herkes gibi yeni yıldan beklediklerimi, daha doğru tanımla, yeni yılda kendimden beklediklerimi, yapmaya niyet ettiklerimi sıralarım. Bazen sessizce içimden, bazen de sayfalarca yazarak. Bu yıl yazdıklarıma dönüp şöyle bir baktığımda maddi hiçbir şey beklemediğimi, kendi içime dönme yolunda atacağım yeni adımlara niyet ettiğimi gördüm. İlk sırada ise “öfkemi serbest bırakmaya niyet ediyorum” var. En olmadık anlarda içimden çağlayarak çıkan bu duyguyu bırakmaya niyet ediyorum bu yıl en çok. Onun yüzüne bakarak, onun varlığı ile barışarak. Ve sanırım benim bu ilk niyetim için herkes seferber. Çünkü bu ara o kadar çok kısa ama etkili öfke nöbetleri ile sarsılıyorum ki, demek ki diyorum bunun ilk niyet olması boşuna değil. Sizin de niyetlerinize bu kadar çabuk kavuştuğunuz bir yıl olması dileğimle.

s.

Yorum bırakın